Veelgestelde Vragen
“Bij Breskol ® streven we er naar om jou de beste en meest fijne tools te bieden. En dat voor de allerbeste prijs!”
Dit is de officiële Webshop van Breskol. Breskol is een Tool brand dat zich met zijn producten focust op allround klusjesmannen/vrouwen en de doe-het-zelvers.
Ook leveren wij onze tools aan professionele bedrijven. Interesse in grote afname? Neem dan eerst contact met ons op.
Je zou door de lage prijzen en grote kortingen bijna denken van niet, maar dat is zeker niet het geval. Door een combinatie van slim inkopen, grote volumes en het genoegen nemen met relatief lage winstmarges kunnen wij producten voor een lage prijs verkopen.
Je kunt op twee manieren contact met ons opnemen: Je kunt een e-mail sturen naar info@breskol.nl of een bericht sturen via ons contactformulier.
Om een telefonische klantenservice te hebben moeten we vast personeel hebben, een kantoor, telefoons en vaste tijden klaarzitten. Zonder al deze vaste kosten kunnen we scherpere prijzen hanteren, en onze klantenservice via e-mail en Facebook kunnen jou net zo goed en snel helpen!
We raden je aan om klachten eerst bij ons te melden door te mailen naar info@breskol.nl of een bericht te sturen via ons contactformulier.
Een bestelling plaatsen bij ons is erg eenvoudig. Klik op de knop ‘In winkelwagen' bij de deal die je wilt kopen. Je wordt automatisch doorgestuurd naar je winkelwagentje. Klik daar op 'Veilig afrekenen' vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig met iDeal, PayPal, Bancontact, Creditcard of achteraf met Klarna.
Uiteraard! Alle bestellingen op www.breskol.nl lopen via een beveiligde betaalomgeving, dankzij onze webshop provider Shopify.
Wij verkopen momenteel alleen nog aan Nederland & België, Woon je hier niet neem dan contact met ons op en dan regelen wij wat!
Uiteraard! Neem dan contact op met ons info@breskol.nl. Dit kan ook via Facebook en via ons contactformulier.
Je kunt jouw bestelling op meerdere manieren betalen. Hieronder vind je de drie betaalmethodes die we momenteel ondersteunen.
1. iDeal / Bancontact
2. Creditcard (Mastercard/VISA)
3. PayPal
4. Klarna (achteraf betalen)
Betalen is bij ons gratis. De kosten nemen wij voor onze rekening.
Natuurlijk! Alle betalingen op www.breskol.nl lopen via een beveiligde betaalomgeving, ongeacht de betaalmethode.
Je betaalt voor het verzenden van
jouw bestelling €2,95 in Nederland en €3,95 in België. Bij
bestellingen boven de €40,- verzenden wij zelfs gratis in Nederland
en België!
Wij doen er samen met onze fulfilmentdienst alles aan
om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Bestellingen leveren wij
99% van de tijd binnen een dag. Moet jouw bestelling naar een adres in
Nederland? Dan geldt: voor 23:00 besteld, morgen in huis. Moet jouw
bestelling naar een adres in België? Dan geldt: voor 23:00 besteld, binnen 2
werkdagen in huis.
Tijdens het betalen van je bestelling kun je aangeven op welk adres jij wilt dat wij het pakket of de envelop bezorgen. Dit kan een woon- of werkadres zijn. Vermeld wel altijd je eigen naam.
De Track & Trace-code van je bestelling vind je in de verzendbevestiging die we je sturen via de e-mail. Op deze pagina vind je alle informatie omtrent het traceren van je bestelling.
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling via deze pagina checken.
Heb je 2 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Allereerst natuurlijk onze excuses. Je kunt het beste direct een retour aanvraag doen door contact met ons op te nemen. Dit kan via een Facebook-bericht, via ons contactformulier of door te mailen naar info@breskol.nl
Je aanvraag wordt binnen maximaal 24 uur in behandeling genomen en wordt naar de volle tevredenheid opgelost!
Het
product dient in originele staat en in de originele verpakking
teruggestuurd te worden. Als je jouw bestelling retourneert via Post NL, is dit
trouwens extra voordelig. Neem contact met ons op en
vraag om een retourlabel. Dan nemen wij direct de retourkosten op ons.
Uiteraard ben je ook vrij om het pakket via een andere pakketbezorger te
retourneren. In dat geval betalen we je achteraf de retourkosten terug.
Wil je een bestelling ruilen of retourneren? Dan kun je via dit formulier jouw product(en)retourneren...
Let er bij ’t retourneren in ieder geval goed op dat de verpakking van het product er netjes uitziet en dat het product goed verpakt is. Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product is beschadigd doordat het niet goed verpakt is. Zorg dat het product in gehele originele verpakking retour gestuurd wordt.