Levertijd in België
Maandag voor 23.00 besteld = woensdag geleverd
Dinsdag voor 23.00 besteld = donderdag geleverd
Woensdag voor 23.00 besteld = vrijdag geleverd
Donderdag voor 23.00 besteld = zaterdag geleverd
Vrijdag voor 23.00 besteld = dinsdag geleverd
Zaterdag voor 23.00 besteld = dinsdag geleverd
Zondag voor 23.00 besteld = dinsdag geleverd
Verzenden & Retourneren
Wat zijn de verzendkosten?
Je betaalt voor het verzenden van jouw bestelling €2,95 in Nederland en €3,95 in België. Bij bestellingen boven de €40,- verzenden wij zelfs gratis in Nederland en België!
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij doen er samen met onze fulfilmentdienst alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Bestellingen leveren wij 99% van de tijd binnen een dag.
Nederland: voor 23.00 besteld, morgen in huis (behalve zaterdag en zondag)
België: voor 23.00 besteld, binnen 2 dagen in huis (behalve zaterdag en zondag)
Levertijd in Nederland
Maandag voor 23.00 besteld = dinsdag geleverd
Dinsdag voor 23.00 besteld = woensdag geleverd
Woensdag voor 23.00 besteld = donderdag geleverd
Donderdag voor 23.00 besteld = vrijdag geleverd
Vrijdag voor 23.00 besteld = zaterdag geleverd
Zaterdag voor 23.00 besteld = dinsdag geleverd
Zondag voor 23.00 besteld = dinsdag geleverd
Hou alsjeblieft wel rekening met mogelijke vertragingen door het coronavirus. Normaal gesproken zou zo'n vertraging hooguit 1-2 dagen moeten bedragen.
Er zijn voor de rest natuurlijk wel wat uitzonderingen. Die hebben we hieronder voor je even opgesomd. Zodra je hebt besteld, kun je jouw bestelling volgen. Vanaf het magazijn tot aan het door jou gekozen bezorgadres.
• Als we het te druk hebben, passen we onze bezorgtijden aan. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren.
• Op officiële feestdagen bezorgen we niet.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Als wij jouw bestelling meegeven aan Post NL of DHL krijg je een Track & Trace-code per mail - zo weet je precies wanneer je pakket wordt geleverd. Deze Track & Trace-code ontvang je meestal een het einde van de dag - rond middernacht. Heb je geen mail met Track & Trace-code van ons ontvangen? Check dan even voor de zekerheid de spam-map van jouw e-mail.
Wie komt mijn pakket bezorgen?
De bezorging van jouw bestelling doen wij in samenwerking met fulfilmentdienst Fulfilnetic, en jouw pakket zal bezorgd worden door Post NL of DHL. Voor België gebruiken wij DHL.
Retourneren
Je hebt wettelijk het recht om jouw bestelling, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Maak je gebruik van jouw retourrecht, dan krijg je van ons het gehele aankoopbedrag inclusief verzendkosten, plus de gemaakte retourkosten (als je buiten PostNL om retourneert - zie onderaan deze pagina voor meer informatie) binnen 14 dagen na de retourmelding teruggestort op jouw rekening.
Het product dient in originele staat en in de originele verpakking teruggestuurd te worden. Als je jouw bestelling retourneert via Post NL, is dit trouwens extra voordelig. Neem contact met ons op en vraag om een retourlabel. Dan nemen wij direct de retourkosten op ons. Uiteraard ben je ook vrij om het pakket via een andere pakketbezorger te retourneren. In dat geval betalen we je achteraf de retourkosten terug.
Wil je een bestelling ruilen of retourneren? Dan kun je via dit formulier jouw product(en)retourneren.
Ons retouradres is:
Breskol - Retour
Surmerhuizerweg 25
1744JB Eenigenburg
Onze retourvoorwaarden:
• Stuur het ingevulde retourformulier mee met de retourzending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld, kunnen we de retouraanvraag niet, of vertraagd, in behandeling nemen.
• Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product(en) in originele staat geretourneerd worden.
• Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
• Een retourzending dient te zijn voorzien van Track & Trace-code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Status van jouw retour
Op het moment dat we jouw retour ontvangen hebben, ontvang je van ons een e-mail. En zullen wij er voor zorgen dat jij het terug te ontvangen bedrag binnen een week op jouw rekening hebt staan.
Garantie
Wij doen altijd onze uiterste best om de kwaliteit van onze diamantboren te waarborgen. En omdat we daar dag en nacht mee bezig zijn, durven we ook de volle verantwoordelijkheid te nemen wanneer de kwaliteit onvoldoende is. Als een product aan ons geretourneerd is, gaat ons beoordelingsteam ermee aan de slag en hoor je binnen 5 werkdagen of je klacht gegrond is.